2013. április 12., péntek

Uccle 10 km, hogy legyen idő felkészülni




Le akartam futni a 10 km-t. Leginkább azért, hogy magamnak bizonyítsak: meg tudom csinálni. Évek óta készültem rá, de mindig találtam valami kibúvót, hogy most miért nem megy. Aztán tavaly vettem egy nagy levegőt és beiratkoztam az indulók közé. Vakon hittem, hogy a heti 3 intenzív edzés (bodycombat és társai) elég lesz ahhoz, hogy végigfussam a távot. Igaz, hogy egyhuzamban csak 5 km ment a futógépen, de gondoltam, majd sétálok kicsit közben.
Amikor az uccle-i Sporthivatalban átvettem a rajtszámomat, már tudtam, hogy nincs visszaút. Úgyhogy nagy dirrel-durral kivonultam az uccle-i Hippodrom-ra és beálltam a kb. 3000 induló közé. A család a célnál várt, a nagyobbik fiam pedig szintén futott. Az első kör után legszívesebben azonnal kiálltam volna és a helyzet ezután csak romlott. Emelkedő emelkedő hátán, miközben sorra húztak el mellettem a kedélyesen kocogó hatvanasok. Ráadásul a mobilom is megadta magát, úgyhogy még a zenére gyaloglás lehetősége is elveszett.
Később már csak a szégyen elkerülése hajtott tovább. Ha már ennyi ideje várnak, nem tehetem meg, hogy egyszerűen hazasétálok. A kertvárosban a házuk elé kitelepedett, fotelban borozgató belgák hangos bravózása kísért , ami tudvalevőleg az elsőknek meg az utolsóknak szól és nem a középső 2500-nak (hmmm. 2800-nak). Úgyhogy megembereltem magam és az utolsó pár száz méteren beleerősítettem, hogy a család büszke lehessen rám. Azt, hogy utána milyen állapotban voltam, ne ragozzuk.
Meglett a 10 km. Régen éreztem magam ennyire büszkének.Igaz, hogy a gyerek több, mint félórát vert rám...
Idén május 5-én vasárnap 15 órakor lesz a futás, már elindult az online beiratkozás. A nevezési díj 12 euro, ezért egy chippel ellátott rajtszámot adnak, úgyhogy a versenyt követően megnézhetjük magunkat a célba befutás pillanatában. Ha április 24-e előtt regisztrálunk és átutaljuk a pénzt, postán küldik ki a rajtszámot, ellenkező esetben be kell menni érte az uccle-i Sporthivatalba.

A versenyre célszerű legalább egy órával hamarabb érkezni a parkolás miatt. Aki a környéken akar közlekedni, az számítson arra, hogy mindent lezárnak.
Vállalkozó kedvűeknek edzéstervek itt. Biztatásul megjegyzem, hogy a tavalyi női győztest Macher Tündének hívják és honfitársunk..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése